To Succeed... You must have a burning desire to achieve, tears in your eyes and an ache in your heart; you must want it so badly that it hurts.

Sutttit hela kvällen med mitt projekt .. och de blir såå bra ! alla är stolta över mig och ja är de över mig själv också faktiskt ,,

KOMPIS

Idag har ja varit på eductus :D ganska najs faktiskt .. sen var ja med mamma till syrran och lekte lite med barnen osv ..

Kom hem vid 5? gjorde tonfisksallad och stuttit vid datorn till nu med mitt projekt .. livet är inte en dans på rosor, och man kan inte leva i tomma intet och tänka hur man ska göra o bla bla .. utan att man ska göra det ,,

detta kommer blir nå stort ..

Karriär mste man ju ha inte sant .. dax o passa på nu då ;) hehe

--

Börjar få grymt ont i halsen också :/ hm inte bra ..i morron är de sista dagen för medecinen .. slutar väl med att ja blir grymt sjuk nu och får käka pencelin ist :D :/ ush fy o blä ..

Imorron blir nog städ dag.. haha som vanligt ^^ och fortsätta där man börjat ikväll .. uj uj .. mkt att göra men bra blir det :D det är huvudsaken ..

nej kolla på idol sen natta sig själv och vovvarna tror ja minsan ..

över o ot

Kommentarer
Postat av: Lena

STOLT :D

2010-09-28 @ 23:03:08
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0