Linda and alcohol's relationship is over, how can something u luv so much make u feel so bad?

Ush ...

kallt som fan har varit med pappa på åtorps marken , han var så gullig ! haha fick en tröja .. utan att ens tjata :P haha det var en riktig far&dotter dag i dag :D

Igår min vänner , igår ... herregud ..

Hadde as tråkigt på kvällen , sluta med att ja drog till kusin .. och jaa ush va full jag vart ! så där full har ja inte varit sen den ja var gift med mig fick bära mig osv en gång haha .. och jaa när man tänker efter och pysslar ihop de så aa derför ja inte ska dricka sprit .. plus att ja kan tända till hursomhelst ..

var på woodeys i 20 min ? haha sen åkte ja hem .. vakna på toan i natt haha gud . kröp på lite snyggt till soffan ^^

Ska snart iväg på hockeyn .. (Y) snygga till sig lite så ... :D

Vart rejält bra omhändetagen igår ialf haha ;D tack kusin , och R .. träffa även E ute .. fick sött luta mig imot han när ja tappa balansen haha :P gud

nej fram med trollspöt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0