Just wondering, But if the Subject were to Ever come up, Where is The best Place to hide a Body?

It takes a real woman to realize not that she has a broken heart, but that she allowed it to be broken.


Nu börjar det igen .. mardrömmarna :/

Kommer ja någonstin bli helt återställt med känslor och allt, utan honom ? alltså hmm ja vet inte ens va ja bablar om .. och de gör allt svårare ..


JAg skiter i det .. Lever en dag i taget ..

Mitt besök på Hsb gick åt helvete i önsdags !
När ska turen vända lixom :P


Idag ska jag städa och fixa lite grejer på stan tills i morron !
Måste tvätta också
sen i morron blir det att fika på förmiddagen hos carro&jöran :) Alltid trevligt .
Och sen blir det upp till granbergsdal och vattna blommor och låta vovvarna springa av sig lite .

Sen på lördag blir de inte så mtk mer . Än att hem och göra sig snygger eller ja .. snyggare ;)
Och dra i väg .. Till malin troligen , beror på om ja resten får hänga med .
Eller nått
Det löser sig i vanlig årdning :D



Nej börja sätta igång lite kanske :/ hehe seg ja vart då ^^

Nej då

Tycker det är dåligt med kommentarer faktiskt !
Eller så är det sånndär sköna personer som inte vill berätta att dom läser denna blogg :D asg!

Eller så skriver ja inte
kommentarvänliga inlägg . kanske så de e :P


LÄÄÄNGTAR TILL LÖRDAG

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag läser minsann din blogg, vet dock inte om jag någonsin har kommenterat tidigare, men jag är dålig på sånt ;)

2010-09-03 @ 11:30:44
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/
Postat av: Emma H

Du vet ju redan att jag läser ju (;

Ska ner & köpa förköp idag. Så syns ikväll ^^

Puss

2010-09-03 @ 12:26:29
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0