..is planning on misbehaving..wanna join me

Gahhhhh ush !!!


Kan knappt prata ju ! ... ja testa förut och sjunga med lite i låtarna som ja spela .. MmHmm gick åt helvete .. och ont gör det :/

Vakna för typ 5 min sen .. som sagt sover nog hela tiden .. och nu börjar ja bli sämre ..

Lunginflamation?

Azania sov sådär tätt , tätt intill hela tiden så ja vet inte hur ja legat ?! haha

Väntar på att mika ska komma hem .. och att mamma ska komma förbi .. bara rökt 1 cigg i dag ! den ni .. då är ja sjuk på riktigt ;D

Ska kolla efter säng också ^^ så ja har sen när ja flyttar .. ska bli skönt att säga hejdå till luftmadrassen då :D

Saker ja ser framimot när de gäller att få eget .

*folk kan komma när JAG vill och vilka jag vill
*Jag kan knulla hemma hos mig ist för att åka bort ;D asg!
*jag sätter vad jag vill på väggar och allt
*ja kommer ha mycket närmare till nära o kära


MM.MM

;D


nej orkar inte sitta här länge ..

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0