If you want me, show me. If you need me, tell me. If you have me, show me off. If I'm worth it, fight for me.

Jahaja , har sitter jag i vanjlig årdning och poppar hög musik ifrån spotyfi <3

Igår vart de ju hockey, efter hockeyn så åkte ja hem och muppa en stund .. sen så skrev ja med LP på fb :D sluta med att jag åkte dit och satt där typ till en kvart över tre i natt och tjöta och drack massa kaffe .

Kul ibland när man gör nått man annars inte skulle göra (vi känner ju inte varann lixom) åka hem till en frälig och dricka kaffe ^^ haha .. dock var de som vi hadde snackat massa innan ! haha ..

Hem på natten , skit trött var ja .. men aa åkte ju inte hem direkt för Mika skulle ha sin (natt) korv och allt med de andra gubbarna ^^ jaja så vi åkte som vanligt till shell och stod och tjata .. åkte hem vid 4 nångång ..

Igår var ja lite små sjuk , vakna i morse och kände att de var bättre .. men tjiiiiii fick ja .. Kan knappt hålla mig vakne nu .. Känner mig full och har halvsvårt att andas och massa andra saker .. Blir att åka upp om de blir värre .. just med andningen ialf ..

Skulle ju göra massa i dag .. men just nu så är ja död bara efter att vara och handlat med mika .. Hmm han ska göra dööö god mat nu ialf :D

Sen ska mika ta en söndags fylla ^^ asg ! blir väl när man jobbar som han att man passar på när man är ledig hehe ..




Nej ska lägga mig i soffan ..... orkar knappt hålla upp huvvet .. :/

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0