...If I scream, would you listen? If I cry, would you offer a shoulder? If I died tonight, would you miss me? Would your life be better if I were not in it???

And the Lord said, "Let there be coffee." And lo, there was coffee, and the Lord saw that it was GOOD! (maybe it ain't in the Bible, but it should be!)





--------------------

Idag fyller bror år <3 wiii gratz :)

Igår var det heta disskutisioner med min kära luftmadrass .
5hål?
hmm aaa hitta iinte alla tydligen då jag vakna halvväges på golvet i morse .
och nu fattar jag varför jag får så ont i ryggen mm.mm
Men men .

Idag kom mamma o pappa hem ifrån turkiet :D Hoppas dom haft de gött !
Ska upp dit sen
-----

Mitt liv håller på och spårar ur lite mer eller mindre , folk reagerar på att jag dricker mkt,
att jag gör saker ja kanske inte skulle göra .
Jag sitter hellre själv hemma oftast än att vara med mina vänner .

Vill inte vara en last för dom , derför så håller ja mig undan<3

Kan dock inte peka på vad felet är .. alla tror att det är *han* .. Men han kan dra åt helvete
för han är de inte, dock lite irriterad på att han bara stoppar huvvet i sanden och tror att folk ska glömma .
Where is my money lixom?!
och massa annat ..

Jag tror nog mer att INGET går framåt just nu .. absolut INGET . Och de gör mig deppig och ledsen och aa helt jävla orkeslös .
Sen har jag mardrömmar varje jävla natt nästan ,Jag får knappt sova..
skit sam
-------------------------------------------------

Idag ska jag inte göra så värst mycket tror ja . ska träffa bror *självklart* och ja ska träffa min päron :D
Sen sitta hemma typ .



Men mina bäbisar<3

---------------

Funderar starkt på att flytta ifrån stan.
Finns inget som håller en kvar här så värst längre .
shoo visst familjen men dom är man ju inte med så mkt endå.
Vänner joo visst men alla har ju sitta och jaa man börjar nog växa ifrån varann lite . yepp yepp
typ nått sånt .

Men ni ä ju bäst endå <3
---

*^*Me*^*




Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0