I am not perfect, that's what makes it great!!!

Sitter hos syster, hon följde med mig på möte och grejer (tack så mkt)

Fick mer och göra denna vecka .. hmm men de tillhör ju mig haha ..

Letar lägenhet för fullt nu .. behövs .. och ska bli skönt när de artar sig .. hoppas på det bästa.. Har inte bloggat eller varit aktiv på några dagar ,. Datorn har varit på lagning ..

Har då varit hos R och slappat lite ... Var på rosenström i lördags .. mycket kul .. trevligt aa som vanligt :P
Vart djup förvånad av den lilla 18årningen som stod och mupsa upp sig mot en i kön :D asg .. vart så full i skratt så de sluta nog med att jag förolämpade henne totalt .. hon visa sig inte mer den kvällen ialf .. och tur för henne ... hadde gärnat (censur) asg!!

Hopp .. På onsdag blir att fira bror som fyller år :P sen på torsdag blire att följa med han til örebro på återbesök .. han har ju fått det underbara meddelandet att cancern är för nuvarande borta och dom fick med allt på operationen ..


Igår så låg ja mer eller mindre .. hela ryggen är paj på mig och ja kan knappt röra mig fortfarande .. lär gå iväg och bli ompysslad ... hmm ..

Var dock till C igår en sväng .. hadde ialf vägarna förbi .. och satt o tjöta i vanlig årdning :P alltid lika trevligt och roligt ..

Nej .. ska vara lite social .. eller nått .. dricka kaffö och tjöta litte .. ringa runt till privata hyresvärdar hmm .. (tummen upp)




Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0