Go ahead keep telling me everything I do wrong but you better look in the mirror before you keep talking down to me.Cause you are not any better then I am.

Igår vare film och aa bara va .. lite snet vart de också ..

men sover så dåligt .. är som ja ligger på helspänd hela tiden .. vaknar av minsta lilla :/ fattar inte hm ..

Helt mör i kroppen igen .. tänkte att kortisonet skulle hjälpa !? hmm

Idag blire nog örebro , måste ha nya skor och lite så .. mmhmm . sen blir de nog lugnt.. orkar inte så mkt mer .. och helgen tog fan musten ur mig . fy fan ..

Det enda kortisonet hjälper mig med de är att jag är vrål hungrig hela tiden :/ haha så ja går hellre hungrig .. fan att ja ska gå upp att ja gått ner nu .. livrädd..

Fick underbara besked igår .. ;) hittat den 6:e valpen ur min kull .. :D så nöjd är jag .. helt underbart hur glad man kan bli av en sån sak .. men aaa underbart !

nej slänga i sig frulle sen göra nått vettigt ;D

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0