Don't compare your life to others, they aren't you. Set focus on your own journey... What becomes of you is your choice...

Sitter och tittar på valet halft som halft ....

Ska kanske inte säga så mtk så sett för många och alla typ har olika åsikter vilket är bra så sett ibland ..

Visst inge bra de där med SD, tycker endå att dom andra som V och M o S och ja alla som diskuterar detta med att SD kränker människor osv .. DÅ Står i tv och Kränker SD som nastister och rasister .. o.O hmm aja

mer än så tänker ja fan inte säga ! haha blir så livat ^^

------------

Jag däcka rent utasgt förut .. efter förra inlägget ! .. ush .. kroppen känns mörbultad rent utsagt !
Vakna och mika gjorde mat 2 timmar efter ^^ hehe ..

Underbar mat ! Pommes och kött stekt i grill olja och tabasco :D med massa sallad .. så underbart gott!

Fick i mig mat ialf ^^ trodde faktiskt inte de .. känns inte som de i kroppen .. OCH fått i mig lite chips ;) hehe

Imorron måste ja dock ringa doktorn om det är som i dag .. :( dont like!

Ska ut med vovvarna sen slänga mig i soffan igen och följa valet nån timme till ...

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0