A simple hug is the best thing to bring warmth to a cold day! :)

Gudars! Försov mig i morse .. /lunch kanske de var också .. sådär länge har inte jag sovigt på länge .. hmm

Har varit med bror och syrran till örebro , bror skulle dit på återbesök .. Nu är han frisk förklarad ;D ♥
Åkte mot karlskoga och avslutade dagen med MAX .. åt nog lite för mkt ... mår piss illa :/
Sitter nu hos syrran , passa på och blogga lite jepp jepp . Blir väl ev kaffe och tjöta litte , sen möte !



<-- Acela rymde för mig igår, jävla ..... hmm ppff * Haha hon var inte borta så länge som tur var .. Vet inte va de blivigt med henne hehe .. Hon har rymt för mamma också .. medans min trogna azania följer varje steg ja tar hehe ..Aja hon kom tillbax ialf .. (Y)

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Emma H

Va skönt att han är friskförklarad =)

Kramar

2010-09-09 @ 22:39:35
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com
Postat av: sarah

Gud vad lika hon och Baileys har blivit :)

2010-09-10 @ 11:42:03
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0