a big F#K YOU!! to the ones who've contributed to me feeling this way. I pray for the day karma bites and it's your turn to hate your life!!

Idag är de värkligen en fittig piss dag ..nerverna är på mig , minnen dyker upp .. inte alls kul men finns inte så mkt att göra åt saken ..

Skulle luncha med carro i dag , men vart inget .. Maten dög inte för oss ;) finns andra dagar .. hehe

Imorron ska man på möte och grejer hmm .. vet inte ja orkar . men måste ,,

Känner mig , inte som mig själv .. Ena stunden vill jag allt ! Andra gömma mig.. tänk va saker kan förstöra hm

Prata med M förut .. Han skällde på mig för att jag beter mig som ja gör .. För de är inte likt mig alls ..
Han bara .. -fan va kär du måste vart denna gång! för såhär var du tamefan inte förr ...

Hahah -no comments ..

Nej men de var skönt att bli skälld på faktiskt .. de behövdes nog .. måste se framtå lixom :D tänk va ett samtal kan göra .. med skratt, tårar och skäll haha .. bra medecin de (Y) Hoppas han kommer och hälsar på snart !

Imorron ska ja leka med lena också .. har inte träffat henne på 2 veckor nästan .. å de känns♥ Tur att det finns Fb och telefonen i dagensläge ;) tror inte ja skulle palla med brevduvor haha

Igår/natt Sjukast ever ! ;)

Funderar på att hmmmm .....

över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0