Iam burning .. burning ..

Trött och sliten .. men de är väl årstiden till att vara trött ? hmm .. Älskar hösten men den gör en dunder seg ju !

Igår var ja uppe i skogen hela dagen nästan .. (är där nu också) Dom har börjat och renovera och grejja lite .. så då måste man ju vara med så det händer nått .. och så att inte gammlingarna sliter ut sig ;D haha

jag lekte hulken igår ialf . mamma skratta åt mig och skrek att ja var farlig haha .. ja skratta till och med åt mig själv men ja är ju en sån person som bjuder på mig själv inte sant ? hehe

så ja stog och skrek igår och slog loss med släggan och rev hela staketet på altanen haha . de bara flög bitar ^^ asg!
Det va kul ..

idag vakna ja as tidigt ..för mig ialf .. vid halv 7 eller nått .. de vara bara upp och kolla lite sen la ja mig en timme till typ ..
sen har ja varit på studiebesök .. klockren gubbe ... åkte med k,I,J in ... dom roa sig i bilen medans ja söng för dom . -va du är söt min kära lilla ponny ;) haha övertrött AB . :P

i morron ska ja iväg till eductus igen .. ganska kul ibland faktiskt .. har hittat drömjobbet ..och ja kan söka de ! men ... vet inte om de är i k-stad eller örebro än .. ska kolla upp allt sånt i morron .. och sen e de ju denna jävla pendling :/ hmm aa ska kolla upp de först .. jepp ..

Hmm annars .. hmm jaa ska man prata om hur ja mår ? ganska glad i bland över att ja har min mur .. som är svårt att se igenom .. ja är nog den typen som kan spela bra utåt .. men de är kaos innåt .. yes .. men de ska väl ändras nångång .. hoppas ja .. :(

nej ska kolla lite på tv .. sen ska ja bara mysa in hösten ..

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0