i may look cute and love-able on the outside but there's a dark force within me so if your planning to piss me off in the future then plan your funeral first

Skulle NÄSTAN kunna göra vadsomhelst för att få sova i en såndär underbar säng en natt ! USH säger ja bara .. latheten till att finna hålet på min kära luftmadrass har stigit så enormt, så ja har befunnit mig på soffan dom senaste två nätterna .

Av ren lathet ... haha .. och så sjuk på det .. herregud .. ja har inte kunnat sova som ja velat alls i natt var nog den hemskaste natten på länge .. vakna var 20 min av att ja hosta elller att ja var tvungen o pissa eller jaa vadsomhelst värkligen ..

sen vid halv 9 ringde R och var på G och hämta mig ... jahaja ... upp ! sen upp till mamma och käkat frukost och suttit en stund vid datorn .. R har tuttat eld på våran gammla lekestuga/hönshus (en tår i ögat)

Händer nog inte såå jätte mkt i dag , håller på att bli lite bättre . Känner mig inte lika febrig :D skönt!

I morron blire hockey ! örebroarna kommer .. finns delade meningar om de ;) haha

Livet går frammåt också , skönt .. snart eget place .. och finbesök av M .. ser ja nog mest iframmot .. kunna få skratta ovadbrutet och hita på massa dumheter :D ska bli fett kul..
sen har ja ju KOMPIS som går mig lite på nerverna men såå e de ! ;)






Nej nu ska ja ut och leka med mina bebis vovvar .. (så länge ja orkar) och sen ska ja slappa och ha de gött .. Älska vädret i dag ju ! perffa!!

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0