i hade a bullet with your name on it .. klick klick* my love is a revolver ..

do u wanna die happy ? ;)

sitter i skogen nu , lider av lite trisstess .. men sitter med min underbara dator och poppar musik en liten sväng .. ska snart ut med mamma och greja lite !

Duschdejt ? haha tåls att tänka på ;)

funderar på att i veckan , försöka hinna med... hmm klippa mig, eller kanske gå iväg till HF .. hmm massage ? aa nått känner ja att ja måste ialf .. F erbjöd mig massage igår ..haha men var för trött som sagt .. och behöver nog komma iväg och ta hand om mig själv lite .. yepp ! så man är lagomt snyggt till nästa helg ! :p p..p..p..Party ..

Hopp nej ... ;)

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0