I don't want to be your last one, I want to be your only one.

Gud va ja myser!
eller ?

haha

Kom hem och bara slängde mig i soffan kolla på mitt program top model :D
sen fick ja värsta rycket

haha

slängde mig i badet och olja in naglar och uj uj uj va ja greja med att ta hand om mig ♥
Man mår så bra efteråt ..



Ska väl snart gå och lägga mig. Behöver sömnen!

M aa gud va ska man säga :P haha
roligt!
Hoppas vi ses slutet av veckan och de är nog inte bara ja som hoppas haha .

Ser framimot fredag
♥Jag&Lena♥
vuxenpoäng till max hahah kommer bli så kul .
sitter redan och funderar på vad ja ska ha på mig och hur upplägget för kvällen kommer vara, och hoppas på att den blir lika lyckad som alltid . Har alldrig varit på en sån grej förut tror ja ? haha men de ska bli grymt kul .

Lena har ju fullt upp i veckan, gumman är och vandrar med sin klass långt upp i värmland hon kommer vara helt död när hon kommer hem tror ja haha, men hoppas hon får de kul !

Funderar på om ja ska ha svart/franskmanikyr igen?
alla tyckte ju ja var så porrig i det ;) haha så de är kanske nått och satsa på ;) haha

Har en grym känsla att denna veckan kommer bli bra , riktigt bra .
och ja hoppas att mina vågor av depp inte blir lika vågiga haha kan man säga så?

Måste bara tipsa !
älskar min nya lotion Natural Honey! (Nutritive Lotion)
Nog fan de bästa ja köpt!


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Emma H

Det va inte länge den där svarta manikyren satt :/

2010-10-13 @ 00:15:06
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0