Ursäkta

Men hur skönt skulle de inte vara ibland att bara få försvinna ?! och inte vara en börda för sina nära och kära som man älskar ...





Försöker glömma bort smärtan ibröste , men tråkigt nog så hinner alltid värkligenheten ikapp .
Mycket just nu , känslomässigt och värkligehetsmäsigt .. Och som alltid pengar , pengar, pengar ..
Fy fan va skit ja måt utav att inte kunna betala för mig själv just nu . Och massa annat .. Att lägga saker och ting på hyllan , går inte längre .. Men samtidigt kan ja inte göra nått annat ..


Snälla .....


Långt nere i mitt hjärta av sten
finns det som inte får komma fram
när sorgen värker i märg och ben
jag vet att där endast är skam




Jaa jag ska väl ta mitt sömnlösa asle till sängs igen , upp i morron och klistra dit ett fucking jävla leende på läpparna igen......vilket ja är expert på nu förtiden ! woohooo eller inte ...


Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0