Ursäkta

Men att de orkas hålla på ?! tjafs om pengar , umgänge hit och dit .. de är synd om dig å bla bla bla ... ja spyr snart på skiten .. allt ska tydligen handla om pengar pengar pengar !!!! är de inte de så jaa då fan är de nått annat . Tycker att de är sjukt och tycker de ÄR grymt synd om den som står i mellan ..
Varför kan inte bara allt vara som de är sagt , som de är skrivet på papper .. varför ska de alltid finnas något mer .. och ... ÅHHHH ..


nää trött på den skiten de är ja .. tycker synd om min älskling också de gör ja ! Nog för att ja är ett själv .. Men Jäävla fruntimmer ...


Ja har bränt upp mitt finger också , sååååå helvetes ont gör de .. rökte förut .. ciggen fastnade i munnen och ja fingrarna var inte stilla .. inte nog med att sånt kan göra ont .. så fastnade glöden på fingret och seg som ja var så satt de där gööör länge .. en fin lite  brännblåsa sitter där nu och ömmar ..

Idag har det inte hänt så mycket , nästan nalkats trisstess .. trodde att min nattis skulle komma i dag så ja hadde nån att ev gå på stan med eller ialf nån och stri med .. men IKKE SA NIKKE .. :( hela gänget kommer ialf på fredag .


PÅ FREDAG .. jaaa då ska man ju ut också .. inte för att dricka .. KANSKE ÄR VIKTIGT ATT SÄGA .. (märks det att jag är irriterad eller ? :O  ) Nej vi ska kolla på ett band .. Eddie Meduzas gammla band . :) kan bli coolt ...

Hoppas på de ialf


Perfect by natur



----

Träligt det är att vara pigg såhär på kvällarna .. ushamejen .. höra hur älsklingen snarkar ifrån sovrummet ända ut till vardagsrummet ... JEPP han kan han .. Ja vill också sova .. men de blir att ja snart hämtar kudde och täcke , borrar ner mig i soffan och sätter på tv .. :/ inte bra ..men de är otast de bästa sömn medlet . ;D


Imorron fyller min underbara mamma år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0