Skjut mig ..

Mår skit som bara den , hatar att vara sjukt .. hostar slem och har ont i halsen och ont i hela kroppen .. inte alls roande .. och dagen går så grymt sakta samtidigt .

och så tycker ja synd om mig själv... orkar inte göra ett skit ..

Ganska så sjuk dag igår faktiskt .. Det slutade med att jag fick gå hem ifrån FH.. var hemma osv, sen åkte vi och handla ja och älsklingen .. hem kolla på djävulsrallyt (älskart) kolla liten snutt på dum dummare.. sen vips så skulle vi typ sova .... vart en sånhär dag man inte ens hann tänka efter utan allt bara hände -.


Skulle berätta en ganska viktig sak för älsklingen igår , men de gick ju inte vidare ... Han somna just när ja skulle börja prata om de .. :/ så de gick ju åt helvete .. klart man vart sårad lite där .. men men .. thats life .. kommer nog ta ett tag innan ja vågar tänka på att försöka säga det igen ..




Nej i dag ska ja iväg på ett möte ... alldeles strax .. ska bli intressant men de lite små rädd så sett .. går nog bra ... jag är ju en överlevare...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0