Onsdag<3

Jaha ... höften är hel paj på mig .. snacka om att jag säkerligen kommer att få sitta i rullstol inom en snar framtid :/ Plus att bröstbensinfalamationen ger sig alldrig heller .. KAN JA NÅN GÅNG FÅ HA EN HELT FELFRI DAG ??

Hmm

Jaha nää sitter upp hos mamma&pappa .. Jag har varit med Siri till tandläkaren i dag .. FY FAN va duktig hon var .. själv hadde jag svårt att gå ens in i rummet då jag har extrem tandläkarfobi .. och sen när jag satt där så känner ja lixom (ifantasin) hur dom börjar gröpa i min mun .. och alla jävla äcklig ljud .. Siri var nog den duktigaste lilla 6 åringen dom hadde haft där .. fy fan hon gjorde inte en min och var sååå jävla duktig ..

Är ilaf hemma hos mamma , dom kollar på AVATAR och ja passar på att låta hundarna springa .. näää vänta på gubben sen åka till linde och hämta A ..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0