Ohhhjaa

Älskar mina vänner <3

tacksam är jag för det också :)

Idag så försova jag mig (förbannatockså) men tur som var så var mamma i stan och körde dit mig , så ja missa bara en lektion .. inte lika lätt att försova sig i morron .. SOVMORGON .. börjar kvart i 11 .. ska tydligen göra en lite utflykt i morgon också .. kan bli nice how knowes ? ;) Känner mig dock kanska mobbad :D haha alla stri och hakar på mig ;) *buuhuu ..

Idag avr en ganska bra dag när de gällde depp , dock är ja nog ganska bra på att dölja och kan lätt lee fast man bara vill stänga in sig på toan .. men men .. sen diskuteras ju annat på FH och då tänker man ju för stunden på annat ..

Sen kom ja hem , gick och mötte lena med the dogs .. och sen så kom älsklingen hem , lagade mat och nu innan lena gick hem så fick ja stryk .. haha kärringen lappa till mig <3 hämden är ljuv !!*grrr


Funderar stark på att samla ihop pengar och följa med lena och klippa mig på fredag , billigare går ju inte att få och de behövs ! ekonomin finns inte kanske man kan kolla med mamma eller nått .. De löser sig annars kommer de andra dagar .. ya ya ..

Letar också efter en ny bikini !!?? help !! Den ska helst vara prickig .. I love my spots ... hehe .. synd att de är svårt att hitta en snygg prickig bikini .. FÖRSLAG ??

Meeee looove yooou jimmy <3

kisses ! over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0