Myslördag

Sitter uppe hos mamma&pappa <3

Ja, jimmy och lena åkte upp lite tidigare än vad som var sagt .. sofia&co kommer sen också .. då ska det grillas och ätas massa gott gott .. ;) mumma de !

Lena den jävla f****n har redan spöat mig i klockan på dart tavlan :/ Inge roligt att spela spel med henne , puls att hon var på väg och ge mig stryk på alltan .. Vet inte vad som stigit henne upp i huvvet med att slåss ;) hehe kaxig dam de dära .. :P Men roligt som alltid ;)

Tänkte att ja skulle passa på och blogga lite .. för hemma på min datorn i stan så funkar inte F-tangenten . Lite svårt att skriva med den då :P Kan ja ju lika gärna skriva här eller hur ? :P

Nej nej dags att vara lite social ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

hehe jag vann för jag är så jävla bra :P Alltid lika kul att skojbråka med dig köttfärs :D Tack för en trevlig kväll

2010-05-09 @ 11:13:12
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0