Lördagsmys ?!

Eller ? hmmm ..

Barnen ute och leker , älsklingen vilar bort sin huvudvärk och ja passar på och blogga :)

Jahaja .. Igår var jag och älsklingen och lena uppe hos mika först och förfesta lite .. :) trevligt som fan .. sen drog vi ut på wickan och kolla på eddie meduza (hyllningsband) .. Vart en mycket lyckad kväll ialf .. ;)

Idag ... jaaa idag ... jag måste iväg och göra de sista i min gammla lägenhet .. gahhh blir tokig .. men nu märks de klart och tydligt ! Ja ska hjälpa alla andra , men ingen ska då fan hjälpa mig !


Önskar på lite lördags mys ikväll faktiskt .. tjejerna vill ha encheladas .. joo men visst... gott som fan så why inte ? :P

blir nog bra .


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0