Jomenvisstvettdy

Jaha , sitter i skolan .... lite tristess finns det allt ;)

Imorron är vi lediga ! Gött Gött .. Och nästa vecka går vi bara mån,tis.ons ... lång helg med andra ord .
Ihelgen blir de nog lugnt .. eller nått ? hmmm
Imorron ska jag iväg och klippa mig ... ;) ska bli sååå jävla gött och bli av med lite hår , och minst inte känna sig lite snygger . sen så på lördag så ska lena färga mitt hår :P Kommer ju vara dö snygg ju hehe as always ! <3
Nej men de ska bli skönt att bli lite upppiffad .. Älskade mamma som hjälper till med en slant ! Love here !!!

Jaha .. slutar ju inte 4 i dag ialf har en lektion efter lunch sen så slutar vi .. ca 14,15 ... Ganska gött .. Henne som vi skulle ha egenkligen i dag är sjuk .. så det blir inge gympa heller ... :D hehe

Gött har laddat ny musik i min mp3 :) så nu när ja går hem så kan ja pumpa annat och nytt .. alltid trevligt och lyssna på musik .. nice nice ..

Neee ska kolla lite till vad som finns på datorn , har så att vi egenkligen ska kolla efter gruppövningar som vi ska göra tillsammans med klassen men jaaa jag bloggar och facebookar lite ja ist :P haha

Den 28maj .. jepp jepp då blire wickan ev .. Ska bli roooligt .. sen den 22 maj blire ev  klassfest .. kan bli nice !

Over and out ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0