Jomenvisst :P

♥DÖÖÖ trött är ja .. ush fan .. hehe ..

idag har vi köpt en massa blommor .. blir så fint ♥
Varit uppe hos mamma i dag också , sen har vi varit hos syrran en sväng (sofia) .. Nu sitter vi bägge utslagna i soffan .. jag ska snart lägga mig . ska upp i mörra igen .. allså de är kul att gå till FH men de känns en smula onödigt och , i dag så vart G skit sur för att ALLA kom 5 min försent till hennes lektion .. hmm ?! Huvudsaken e ju att vi är där .... i tink ..


De är så kul nu , men smärtsamt .. Azania min bebis är så jävla busig , hon beter sig som en valp . och de är lite konstant nu .. haha oerhört roligt så sett .. men hon naffsar och hoppar rakt på en och springer in i dörrar :D haha vill ju inte att hon ska skada sig själv och nån annan ...

Avmaskade henne nu ialf för nån dag sen ?! vette fan va den hunden fått allså .. men de värkar som hon har haft den masken ett tag !! .. jaja skit sam ... nu är de gjort ..


Igår vare morsdag ♥ var uppe hos mamma och fika och åkte ut till svärmors sommarstuga vid värnen .. :P Sååå fint var de där .. jag vill också ha sommarstuga hehe .. riktigt mysigt faktiskt ..

Ilördags var vi till carro&jöran också en sväng .. snacka lite och pojkarna fick busa av sig :) alltid lika trevlgt

Snart fyller ja år :) eller ja de e ju en HEL månad kvar men de går ju fort ..
saker som händer innan de

*Jöran 30år (gubbe) hehe
*Maja 11 år
*ska tatuera mig igen .. hoppas bara ja kan bestämma mig om vad .
*Helena 37år

Massa som fyller denna jävla juni månad :( haha före min dag ju .. inte bra ! asg!
saker ja önskar mig .

*tvättmaskin
*spa-behandlingar
*pengar
* middag med min älskling ♥
*Prickiga bikinin ja hittat på lindex (slutar med att ja köper den själv)
*Middag med mina vänner ;)


Näää fan nu blire röka sen sova ..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0