GAhhh

VA Fan blire ;) har inte bloggat på ett tag känns de som ..
Kan börja med och säga att fy fan vilket ÄCKLIGT väder det är ute ... är varmt och äckligfuktig vind , helt kvaft typ .. usch ..

Hopp varit på FH i dag .. kollat på super size me ... bra dokomentär om mcdonalds/fetma osv ..

Nyss varit ute med vovvarna , Azania gumman hel busig . Och när ja har två bägge två ute så får man lixom lyfta på kopplena och allt för att hon busar och ja inte vill arr hon ska trassla insig eller fastna .. MMM sååå idag när hon var super busig så lyfte ja upp armarna och allt så som ja brukar för att få upp kopplen .. jaa vad gör hon ? Hoppar upp och biter mig i gäddhänget .. sådär super skönt så man bet ihop för att inte skrika av smärta .. Men hon är sån .. hon biter när hon är busig .. allldig hårt .. men i dag vart de värkligen ett tjuvnyp .. och ist för att säga till henne att lugna ner sig , så börja ja skrattta . HUR DUM FÅR JA VARA , allt som är i mina hundarsnärhet vet att om man skrattar åt mina när dom är busiga så blir de 100000 värre .. vilket de vart .. så ja fick stå sitt kanske se sådär några minuter innan hon bestämde sig för att vi kunde gå vidare :p

Mina bebisar , Azania&Acela ♥

Hmmm jaaa just nu händer de väl inte så mycket , kände mig som en pluggis i dag genom att ja gjorde klar min uppgift som vi inte behövde lämna in förens på måndag , lämna ja in i dag och fick mycket beröm :) nice ..

Näää ska bråka med Tv:n den vill inte sätta på sig . vettefan va de är ... vill ju GLO ju ;) jaja ..


over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0