Torsdagstroll

Händer inte så mycket om dagarna , vilket gör att man inte blir på bra humör derekt .. :/ Känns ensamt !

Jessie pessie är här en sväng :) Hon ska följa med hem till mig sen en sväng för ja ska visa min lägehet i dag kl 17 :P Så antagligen får jag också flytta ut tidigare så sett .. Då blir det värkligen en STOR flytt .. TVå lägenheter på en dag .. Tur som är har vi många nära&kära som hjälper till :) Vilket vi är sååå tacksamma för !

Det som är gjort i dag hmm .. Snackat i telefon ..Ute och gått ... Försökt att spela ¨på datorn vilket gick åt helvete .. Jävla skit dator !  Duger inte till spel ialf .. Den bara stänger av sig .. sååå brutalt jobbigt så man blir förbannad .. Men men ..

Snart fyller min älskling år ! VÄRSTA presenten har jag hittat .. ska bara få råd till den också :S De är ju en fördel :) hehe ..

Pappsen fyller år nästa helg också , stor kalas blir det .. Ska bli kul , en del släktingar kommer också som man inte har träffat på flera år ! Så det ska bli kul ...

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0