Tårar ..

Tårar kommer ifrån mina ögon , och de känns som ja inte har någon anning om varför .

Kanske är det , de för förflutna som man har mer eller mindre förträngt för att man mått så bra . Det börjar komma i kapp mig nu ..

Jag vill ha en famn , kurra ihop sig och bara få gråta . Utan att behöva förklara nått, jag vill bli ner pussas och ihjälkramad .Ord ska viskas i mina öron om hur underbar och älskvärd jag är eller att allt kommer bli bättre/bra . 

Min famn är inte hemma , och när den kommer hem så är den trött och vill sitta vid sin dator och göra de han brukar .
Vilket är förstårligt att man vill när man varit borta hela dagen .


Värsta depp är ja , ja nöjer mig med täcke och kudde i soffan tillsammans med tv, tårar, hund , katter och papper som tårkar tårarna .. 
Så jävla värdelös jag är ..


Kommer ja nån gång kunna göra vad jag vill med mitt liv ?
Kommer ja nån gång få min egna familj ?
Kommer ja nån gång kunna få mitt drömhus?
Kommer ja nån gång kunna få mig ett bra och älskvärt jobb ?

Det enda , när de gäller vissa saker (inte alla ) men varför måste jag alltid vänta för att få en liten bit av den stora kakan ..

Värsta sjukt, i dag mår ja såhär . Men i morron kanske ja är den vanliga lyckliga Linda-Marie igen . Men varför ska man ens då hanma i svakor ..


Kommentarer
Postat av: caroline mamma till sebastian

ja så mycke vi prata om, både bra och dåligt så kan man lätt börja fundera lite extra på antingen de dåliga eller de bra eller de runt omkring, nee nu pratar ja i nattmössan, men skulle du vilja ses och prata lite mer e de bara att höra av dej =) kram på dej

2010-03-17 @ 22:36:43
URL: http://mammacarrobarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0