Plastpuff

Idag har de varit en händelserik dag , Lena kom hit i dag och vi drog till stan och fika :P
Sen så gick vi o glodde lite , slutade med att jag och Jimmy köpte världens sötaste lilla Greta♥

Sen så har vi försökt att göra oss av med pysen , jaa vi ska flytta och sen så är min mamma super allergisk . :( De är lite träligt men ja vill hellre ha min mamma hemma hos mig x-antal gånger per år ist för att ha en katt på heltid .

Så vi börjar redan nu , för inflyttningen är ju 1april och allt ska inte ske sista sek :)

Hoppas de blir bra ialf ..


Acela har börjat löp också , helt ok men hon behöver väl inte mat strejka varje gång :P


Mysfaktor på !

Kommentarer
Postat av: :D

Då kan du ju skjuta hunden också...



2010-03-03 @ 22:35:28
Postat av: linda the blogg owner

skjuta ? nää skulle inte tröt .

2010-03-12 @ 09:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0