Onsdag .. jahamen

Var på en 40 min lång promenad med Acela i morse .. De var skönt :)
Sen he och käka frulle ;) Har fåt dille på nått som ja egenkligen inte tycker om . Hårda mackor med skärdgårdssill :D haha och när ja äter det så är de gott men sen efter så känns de ush varför åt ja de ?! haha .. aja .. Kanske kroppen som skriker efter Omega3 ..

Nyss käkat lunch .. Enscheladas fast med köttfärsås :) men de vart super gott de med .

Ikväll är det hockey :) Ska dit och se snygger ut som vanligt hehe nejdå ska dit och ta hand om bortasuportrar ..

Hopp nej krypa ner i soffan med täcke och kudde kanske ;) sen en promenix med Acela igen och sen iväg till hallen Blir ju att ja kommer dit lite tidigare än normalt i dag eftersom J är på utbildningen och han slutar ju sent så antingen så hämtar pappsen mig eller så kanske ja får för mig att gå ? :) hmm men då är ja ju död ikväll .. inte ja men mina höfter .. Har grymt ont i dom redan och sen långpromenaden i morse gjorde inte saken bättre .. men men .. Man lever bara en gång ..


RIP Gazania ♥

over and out

Kommentarer
Postat av: sarah

Nej varför är Gazania död? :(

2010-03-16 @ 16:14:08
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: linda the blogg owner

en häst .. hon var gammal och sjuk ..



2010-03-17 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0