Känns bra..

Eller ?

Igår så kom ju carro och sebbe .. fikar lite sen drog vi ner till stan och käka lunch på jack :) MUMMA ..
Sen körde hon mig till Xet och där satt jag i några timmar och söla skit och fick en jävla massa post och självklart fick ja pussa på min azania älskling :) Det var faktiskt trevligt att sitta där fast vi kanske höjde rösten åt varann lite dåochdå . Men ja fick nog ur mig en del som ja inte vågar eller känt att jag kunna sagt förut .. just de med att han ljuger så förbannat , vilket han gör fortfarande . Hur ja uppfattade han och frå2a varför han gjorde vissa saker .

Sa också till han att de kändes sjukt att vi ens kunde sitta sådär och prata efter allt som har hänt och bråk som varit . Men nu vet ja varför...

Sen ialf efter ja hadde suttit där och tjötat ett bra tag så kom lena dit :) det vart åter mer kaffe och bubbel .. Sen kom jimmy och hämtade oss ..

*allså jag hadde haft känningar i höften hela dagen igår , men igårkväll så var ja totalt handikappad och kunnde kanppt gå, va fan ska ja göra*

Igår krongla vi en att byta bil och massa sånt och , bromsarna på saaben funka inte .. så de var nått vajs , ialf vart de en tur upp till mamma och fika snabbt igårkväll.. sen vart de hem och sova ..

Eftersom ja hadde så ont igår med höften var fasan om ja ens skulle komma upp ur sängen själv i dag .. (ja rullarde ur kan man säga) haha jaja .. uppe är ja ialf men öm som sen stucken gris ..

Väntar på pappsen som ska köra mig .. (får ju inte gå så långa sträckor med höften när de är såhär ) Ska skriva om papper osv så nått kan lösa sig åt minstone .. :)

over and out

Kommentarer
Postat av: Emma Hahne

Hoppas det löser sig med höften hörru ! =)

Dags för en fika snart ! Kramar

2010-03-23 @ 11:19:33
URL: http://www.PlayLies.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0