Iam the best fucking girl in karlskoga

Hahaha , denna dag ....

Imorse så kom carro , hon godkände kläderna och uppläget till arbetsinterljuv och sen så stack vi .. Vi stack dock kanske lite för tidigt eftersom vi fick vänta en halvtimme haha . BRA planering :) Sen när ja gick in så stack Carro till stan så skulle vi mötas där .

Interjuven gick skit bra .. Ifrån min sida ialf .. eller ? hmm .. Vart dock lite nervös Ägaren var inte svensk och ang jam jam så hadde jag fått för mig de på nått konstigt vänster :/ ialf och så hadde han väl kanske inte den bästa svenskan .. MEN hur som haver så sa han inpresip vi syns på måndag .. :) så jag håller tummarna så dom blir blåa just nu .. Skulle absolut inte sitta fel med ett normalt jobb .. pengar .. och att få komma ut!

Sen efter de så gick ja och Carro på stan , inskaffade mig en ny klänning och ett bälte som ja tänkte ha på lördag ! MYCKET snyggt .. :) Sen köpte jag öven as snygga örehängen och en gulligt litet hårband med rossette :) Kommer bli gööööör bra annars har ja ju en plan B hehe ..

Sen så drog vi och mötte upp Lena för lunch på Jack .. MUMMMA ... Satt där i typ 1 ½ timme bubbla och käkade .. Mycket trevlligt ... sen drog vi tre vidare och gjorde stan osäker .. inhandlade en present åt svärmor ifrån oss + carro & jöran hon fyllde ju år här i måndags :) sen så kolla vi lite i affärer osv ..
Sen köpte ja två tröjer till älsklingen som han kan ha , ialf nån utav dom på lördag så sett :)
Köpte också en till present till pappa som han ska få på lördag ..

LOVE TO SHOPPA ♥

Sen drog Carro iväg för hon skulle ju hämta sebban på dagis .. så ja och lena drog och kolla lite till i affärerna och sen tog vi en fika på kulan .. Knalla sedan ner till henne och hängde tvätt :)

Nu sitter ja hemma och väntar på att Lena ska komma tillbax hon ska få låna min betty boop väska ..

Skönt att sitta ner faktiskt .. höften säger ifrån och huvudvärken smyger sig på ..
Imorron blire möte sen så ska ja åka och handla med syrran och sen hem till henne och göra tårtor :) blire grejtans de .. inte en lugn dag på hela veckan .. super kul men de tar ju på krafterna hehe .

Neeee ... nu örkar ja inte skriva mer :P

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0