Hmm ..

Jaa .. i dag fick ja ett tok spel ;) Tog med mig Acela och gick till syrran på andra sidan stan .. Det tog sin tid , Acela har blivigt så trotsig och gå i koppel med . Medans hon är helt underbar att ha lös .. hmm

Satt där och tjöta och sen kom jessie och vi drog ner på stan lite snabbt , sen¨åkte vi hem till J och tjöta lite . Väntade tills han kom hem sen vart det Pizza .. :D Mumma de !

Kollat på tv osv .. Jessie åkte hem strax innan  9 .. Och jaa vi ska väl gå och lägga oss snart misstänker ja .. Är faktiskt trött i dag fast jag sov gör länge i morse .. hmm ..

Imorron så slutar Älsklingen tidigt .. Känns skönt faktiskt hinner ja se han lite mer själv innan de kommer folk osv . Imorron ska det drickas lite .. Inge party utan bara mysa sitta och tjöta med vänner och bara må gött .. Kanske ev woodyes eller nått men inget bestämt .
Så i morron så ska ja inte sova så länge :) utan upp och gå en långis med acela kanske sen ska ja hitta på nått käk till älsklingen&mig så vi kan käka lunch sen i morron när han kommer hem :)

Har kommigt in i en period där ja känner mig fruktansvärt ensam :/ inte kul alls . Och jaa är inte ett dugg ensam tycker tillochmed att det faktiskt kan vara skönt att vara ensam ibland hmm ..
Men känner mig nog ensam för att jag är van att ha folk runt mig hela tiden och de har ja ju iofs inte haft så denna vecka .. slår väl tillbax på mig eller nått då . Men ja överlever ju som vanligt hehe .. Det är säkert bara nått fuffens ja tror/har för mig . thihi as yousual .. Nejdå ..

Kände att jag var tvungen att skriva av mig lite i dag faktiskt .. Har inte så mkt att skriva men de är skönt att rensa lite u huvvet :D hehe de är ju alltid behövligt ..

Den 29 så börjar ja test utbildning , vet inte 100% va det är men de ska bli intressant .. den är ca 3 månader .. ska bli kul (tror ja)

I morron ska ja försöka hinna med
Förmiddagen:
* Långpromenad
*Frukost
*Duscha
*Dammsuga
*Torkagolven
*Laga Lunch
Eftermiddagen:
*SLAPPA
*Handla
*Sen blir de GROGG ;)

Ush nej ta en sista cigg sen blire sängen .

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0