Freeeeedag :)

Jaha .. alla barnen här... Mysigt !

Idag har vi hämtat A sen så for vi till apoteket och köpte Besiovon (stavning) till A .. Köpte ganska så stor flaska , bra att ha hemma ifall de behövs fler gånger ..
Sen drog vi till SysterYster .. Där A lekte med O .. Sen skulle ja klippa syrran .. Under tiden hämtade J , I och N .. Så det vart fullt hus hos syrran haha .. Brosan kom förbi en sväng också så de vart värkligen mycket folk där ett tag .. hehe ..
Klippte syrran ialf  och det vart skit bra .. Men jag är ju bara bäst ! :P

Väl hemma , vart det lungt .. Lite pingu och Besiovon för A och nu så ligger han och sussar .. Brudarna sitter som vanligt med en varsin mobil i näven .. Men man har ju själv varit i den åldern :P haha vore kul dock och kunna snacka normalt i 10 min utan nått vibrerande eller pipande :P

Imorron så blir det till att hälsa på Älsklingens broder och hans fru :) Så små killarna får leka av sig med varann och så ska ju självklart tjejerna med .. Sen så blir de enscheladas (stavning) MUMMA de! .. Kanske nån bra film också .. vem vet ? :)

Näästa helg fyller pappsen år ! Ska bli så kul ! .. Dock så finns de och göra hela veckan för att den festen ska bli så bäst som möjligt .. Ska hjälpa syster H med tårtorna och fixa fram kläder och skor till henne :P Ev så ska hon färga håret och så också .. Själv ska ja kolla över mitt hår , leta reda på mina snygga småröda .. (skor) o massa , massa mer !

Over ant out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0