NJUTER

Jaaaa morgonen var en kamp , men de löse sig väl .. så sett .. Monstret sover och ja njuter av lugnet och ska ta hand om mig själv en stund .. hehe ..

Idag har jag också hunnigt med att jessie har varit här och vaxat mina ben .. aj aj aj men ska man vara snygg jaa då får man tåla lite smärta också .. yeh ..

Har lite små ångest , alla barnen hemma i morron alla åker på söndag + att älsklinge åker på söndag .. och är borta 3 veckor på praktik , visst han kommer ju hem på helgerna osv .. men gud .. gahh .. ångest för att ja känner att ja inte får umgås med han derekt bara han och ja innan han åker .. plus att ja fyller år nästa vecka och då är inte han hemma , ingen som ligger brevid mig i sängen och håller om mig . Ingen frukost på sängen eller nått .. hmmm men ja är ju en överlevare hehe .. ska gudarna veta.. men de känns lite de gör de ..

Karlskoga festen är ju på onsdag också , funderar på att supa in  min födelse dag , nån på ? heh..
Ska ifal dit och titta lite kanske ta en cider eller 10 , och jaa umgås ..


ska se till att hålla mig sysselsatt ialf dom kommande veckorna , kanske dra till stranden (jobba pånbrännan) och ev åka upp och rida . och jaaa se till att må bra och leva livet lite .. göra saker ja kanske inte skulle göra om jimmy va hemma eller saker  man skjutig upp osv . blir bra de !

Imorron ska ja packa också .. ska ju vara husvakt åt mamma o pappa , så de ska blir skönt .. men ska packa lite kläder osv så man slipper åka in till stan om de skulle behövas .. sen ska ja nog städa lite i morron också så de är skönt att komma hem igen .. ist för att sucka när man går innan för dörren :P

Midsommar blir till att grilla och käka sill :P ska ev till syrran kanske också dom har ju alla barnen och de är ju inte så lätt för dom att ta sig hursomhelst .. dom skulle fan behöva en  minibuss .. haha ... sen blire väl antagligen upp till granbergsdal hytta också och kolla på midsommarfirandet eller kanske kolla i lunedet ..inget som är bestämt ialf ..

nej fan detta var en hel novell haha ..

over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG ÄR PÅ !!!! OCH FESTA ALLTSÅ ;)

2010-06-24 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0