Men GUD

va fan blire !?

Tycker de bara blir värre och värre , och vill säga mer än vad jag gör .. men NEJ .. Ja tänker före innan ja säger nått .. ialf nu .. fattar inte ens hur hon orkar .. jävla natande och tjatande .. och de är så JÄVLA SYND OM HENNE ... och inte fan blir bättre när man försöker förklara saker och ting , nej ist för söker hon då dumförklara mig .. nej säger bara de att skulle de råka hända att ja blir en ensamstående morsa .. med den attityden och värderingar .. så skulle ja fan inte stå ut med mig själv .. tror inte ens hon vet om det själv , vad hon framstår sig att vara och bete sig .. sånna här fall blir ja chockad av ..

Skam !

antar att jag blir dumförklarar för detta också ... gaaaasch

stackars barn som är ikläm , tror inte ens dom kan tänka klar i detta fall .

Jaha .. i dag har ja inte gjort så mkt varit på FH ... och sen så har jag varit till miss T .. :) Kollat på alla marsvin som hon har .. låter liter 10-årigaktigt .. men gaasch va ja fastnade för skinnysarna .. och om nån månad får hon bebisar .. ska ja ?


Imorron ska ja till läkaren ... IGEN .... är fan stammis där nu ja .. ;) ush .

Sen bär de hem göra käka och städa lite, sen till k-hamn och hämta tjejerna <3 (om allt går som de ska nu då) *suck
Sen blire iväg och hämta huliganen .. <3

sen äre fullt ös i helgen som vanligt .. eller näää vi har de ju skit tråkigt här.

Märks de att jag är irriterad ... ?? ooohh jaa . har hittat ett mål ialf .. vill alldrig bli som du ..




Love my fuckt up life .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0