Sista dagen !

WIIIIIIEEEEE .. ja ursäkta men fy fan va underbart ... sista dagen .. allså de är ju kul och så men de är ju ganska slitsamt .. i förr går elelr i går (så jävla dagvilsen är ja9 Så bar ja x-antal kartonger fullproppade med tunga saker .. mm dom första 20 gick okej sen så kändes det i armarna :D

aja  .. sluta sent igår .. efter det åkte jag och natta på stan , skulle vänta på hennes hmm aa inte pojkvän kan man inte säga men nästan :) så vi åkte runt och sen upp till PIP och gick ur och röka och träffa massa gamla godingar och aa .. kul ! ..

sen åkte ja till ts och satt och kolla på tv tills *sambon* slutande .. gick ut fem min innan så ja kunde röka... haha var en kille som ville ha med mig hem ... öööööhhh nej tack :D

Den 20 augusti , ska jag och lena ha fest vilket aa jämt blit lyckat och en  av våra berömda fester ;) nu ska vi dansa lös :) sugen på att haka på ? hör av dig då ;)

Har redan skickat ut *flags* till några , och fått posetiva svar !

nej fuck this jobb is calling ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0