Onsdag joomenvisst

var barnvakt igår ... gick skit bra .. ungar älskar ju mig :Dsen vart det fin besök .. lena kom förbi .. efter jobbet som typ ligger 100 m knappt här ifrån :P satt och tjötade en bra stund om allt hur ja mår och jaa allt , vad ja gör å sånna saker .. känns oerhört skönt att ha nån att prata med .. och att det är många som bryr sig känns också skönt..


sen efter lena åkt så kom *sambon* hem och de vart en cider eller 4 :) och sen film på det ...lungt och skönt ..

Idag vakna ja av dunderobrak och skratt å skrik typ .. (ungar) haha Brukar ju annars bara vara lilla A som kommer uppsmygandes i sängen och lägger sig och gosar innan han bestämt säger till en att man ska gå upp .. :) aja

idag är man ju bortbjuden på olika håll .. har inte riktigt bestämt mig för vilket bara .. dock så är dagen ung den också så inget behöver bestämmas nu ..

ska försöka komma iväg lite i dag också och fylla i massa papper och grejer ..

adressändring måste göras snabbt också då nån ryckt ner mitt namn på dörren .. (så jävla dålig stil) men vet ju vem/vilka ja har att skylla på om de skulle skita sig med att ja inte fick min post ..

hmmm

nej göra sig snygger och sen kanske börja dagen ordenkligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0