Ja flaggar runt

vet int vart ja hör te ...

ganska kul om att det är vad slagning om erat förhållande ! haha och ganska många också , så ja J du är en kändis på Fittbytar fronten .. aja nog för att ja är krossad men sitvationen är ganska så rolig endå ..spec saker man fått hört i efter hand, men men .. livet är livet ..

Kommer ta ett tag innan man kommer upp på båda benen .. JAG ilaf hoppar inte in i ett nytt förhållande denna sommar ialf inte .. ganska stolt över mig själv för det .. Och ja har lojala vänner runt mig som stöttar mig i allt .. vilket ja är grymt tacksam för .. <3

Sen vet ja att det går rykten om mig redan .. (slampa,alkolist) och njaa de rör mig inte så mycket i ryggen just nu faktiskt .

nej .. lite käk kanske ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0