Fredag

uj ...

allså ni har ju inte hört den där historien som hände i hmm onsdags?
Var hos ett (PIP) och skulle få låna cigg , sluta med att vi bråka .. och (PIP) gick , bara det att när ja sen skulle gå .
Så fick ja inte upp dörren .:O så den JÄVELN hade låst in mig . typ mellan dörren om man säger när det är två dörrar .. aa ni fattar?! ilaf så M fick komma och försöka få upp dörren utifrån .. men de gick inte .. Mi frågade garannarna som knappt våga öppna dörren .. aja ingen hadde typ en samma dörr så dera nykel kunde fått chansen att passa .

Då , öppnar lilla jag det stora köksfönstret ! och efter många om och med så hoppa ju ut .. bara det att ja landade totalt fel så¨vänster benet på mig är sträckt och fullt med blåmärken, och så fick höften sig en kyss till att duga .. uj uj uj ..

jag var inte glad den dagen !

nog om carzy shit in my fucking life ... fattar inte att jag är så duktig på att ge mig in i galenskaper . och fattar inte att ja ibland inte lär mig av mina misstag så sett .. men ja är väl dum eller nått :)(:

Jaha .. jobb ikväll med ! Igår var det skit dåligt ! så hoppas på en bättre kväll i dag faktiskt , jepp jepp ..

Längtar tills på söndag !

over and out

Kommentarer
Postat av: Lindiii

2010-07-30 @ 17:08:06
Postat av: lindii

va harru gjort nudå? :O <3

2010-07-30 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0