Allså halllåååå

hmmm .... ont i magen , och kroppen .. säg för fan att ja inte håller på att bli sjuker igen .. eller är de kroppen som försöker vänja sig utan alkohol hahaha .. ush ..

Imorron  äre lördag !!!! PARTY .. blir askersund :P ska bli rikigt kul att komma ut och festa med lite gammla vänner och träffa nytt folk :D yeh ..

dock träffat mycket nytt folk denna veckan men :) skönt med nya ansikten som inte vet om allt om en eller ifrågasätter om man dricker eller nått haha ..men ja har hu mina gammla trogna där vid min sida också ..

Fick ett samtal igår av en gammal killkompis som ja inte snackat med på månader ..<3 Han vill kolla så ja mådde bra då han hört rykten om vad som hadde hänt .. tack för att du/alla finns .. sånna samtal värmer .och att ni tänker på mig även fast man inte snackar dagligen .. *smickrad*

Yeh yeh .. allså igår .. ush de vart sent .. hadde så mycket planerat med han typ hem och göra mat och sen var de typ och gå och lägga sig :/ knepigt ..

idag ska ja ialf färga håret .. tvätta så ja har dööö snygga kläder i morron :D haha .. har sytt ihop byxor som gått söner har ja gjort och det ska inhandlas alkohol för i morron .. fy fan va gött att komma iväg lite ..

Nästa vecka .. uj ..mycket att göra ..

Hoppas att det är bra med alla, och även om ja inte hört av mig så hoppas ja at ni förstår ..

Jag hatar att jag saknar dig greta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0