väntans tider ...

sjukt att man vill nått så mkt faktiskt .... vill värkligen ha den där förbannade lägenheten haha .. jag LOVAR att våran tur som inte har ett flyt överhuvudtaget .. kommer sabba detta också .. så vi kommer inte få lägenheten .. lika bra och ställa in sig på det värsta eller hur ? slipper man bli så besviken sen .. även om man kommer bli det endå e ja garanterad om .. GRYMT besviken kommer ja att bli .. men men ... det är ju bara en före i kö .. skulle vilja leta upp den jäveln allså haha .. nejdå ..

Har ialf , gjort en till intresseanmälan på en till trea .. området är ju helt okej .. men endå inte .. mitt i smeten om man säger .. 2minn ifrån busstation ..dock vare ju diskmaskin ;Dhaha stort plus .. jag som hatar att diska .. men men får se vad som sägs i mörra ..

jaha i dag har vi städat ... mkt fint vart det .. sen har vi varit hos syrran en sväng och fikat .. och sen åkte vi hem .. mötte upp Lena och Linda vid porten och lille mölly .. Så fika vi ..sen kolla vi på film (dag-otto)sen spela vi yatzy .. Lindi vann :/ jag som hatar att förlora .. kom tillochmed sist .. haha men hade inte så stor lust med yatzy så ja gick nog inte in 100% när det gällde spelandet .. jag får skylla på det ialf haha :P

Dom har typ just gott .. och ja sitter här och bloggar lite .. och älsklingen sitter och spelar .. ska nog gå och lägga mig snart eller nått .. sova bör man annars dör man ..

Eller om ja sitter uppe , kommer ha skit svårt att sova .. viktig dag i morron ju .. VILL HA DEN .. haha

jaa den 29/1 ..Längtar ... då blir det party för hela slanten .. sen den 26/2 då blire kryssning och sen kommer de hända massa roligt under sommaren och allt .. och sist men inte minst så blire juh bulgarien sunny beatch den 24/8 ska bo på hotell fenix ...





Ska bli såååå kul ... kommer se ut som galna turister värkligen haha .. suttigt och skämtat om att älsklingen ska ha halm hatt och magväska och grejer .. ser värkligen fram i mot det ..

Imorron förutom att vänta på svar .. så blir det nog ett sköta-om-mig-själv-dag .. om ja ens orkar med det .. Har ialf tänkt tanken att ja ska ha det .. men så kommer det antagligen inte att bli haha .. kommer dyka upp nått annat ..

eller så kanske ja ska börja kolla på TB serierna som vi har haft ganska länge nu men inte tittat på .. eller nån annan rolig film eller nått kanske .. men lugnt blir det ialf .. höften min är inte helt 100% heller .. måste värkligen ta tag ang den också .. kommer fan sitta i rullstol innan ja är 30 annars .. och de vill ja ikke ..

nej ...

over and out ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0