Soffläge Gillas <3

Ligger ner bäddad i soffan och kollar på Johan Falk ♥ mkt bra !

Vi fick inte lägenheten som vi ville ha , tycker att det är extremt dårligt av hyresbostäder faktiskt.. Hur dom hanterade det om man säger sen att vi inte fick lägenheten osv de är inte så stor sak . visst jag ville ju värkligen ha den .. Men tex på onsdagen förra veckan var sista dagen man skulle säga om man ville ha lägenheten eller inte .. när vi kom dt för att vi skulle kolla om vi fick den .. så hadde dom inte fått tag på han före och skulle jaga honom så sett .. och de sa dom varje gång vi var inne ..ons-tors-fre ... sen på fredags eftermiddagen så fick vi mail om att vi inte fick den .. aja skit sam .. men varför inte bara passa över lägenheten ist för att jaga folk .. och varför ska han få längre tid på sig ? aja ..


Inatt så sov Maja här .. vi kolla på film .. benknäckarjänget och sen twilght new moon .. :) sen i dag har vi varit på kalas .. min kusin fyllde 30 . så det vart smörgås tårta .. som är så uuunderbar god .. (vet ja eftersom ja gjorde den moohaha) ;)

Sen efter kalaset så åkte vi hem en stund och slappa .. kollade på tv .. sen åkte vi upp till mamma o pappa :P där vart de tacos ! MUMMA ... sen så vart de te att kolla på blåsningen .. hehe vissa saker var faktiskt kul . sen kunnde ju vissa saker lika gärna skitas i .. :/ sen så åkte vi fort hem för att kolla på johan falk .. kanske missa en 20 min .. men de gjorde inte så mkt ..

Imorron e de en bra dag hoppas ja ialf .. ¨

Är så jävla trött på att bara gå hemma , så ja ska iväg till Netto i morgon och prata om ev:paraktiskplats .. jaaa man måste ju börja någonstans .. finns ju inga jobb i denna byhåla .. såå vi börjar med de och hoppas på ev:sommarjobb där eller extra ..


Har god lust att bara börja om .. med min älskling , i ny stad ,nya möjligheter och allt .. nuu går de ju inte fetrsom han börjar utbildning och om ja får praktikplats . men kanske nångång man kan göra de .. skulle vara fränt och se om man klarar av de -.. jag som är så *hemma* kär utav mig :D


Har sträck mig i ryggen också i dag .. :/ gör skit ont .. så när vi var uppe hos mamma o pappa fick vi låna hem tigerbalsam .. får hoppas på att de hjälper och blir bättre tills i morron ,.

over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0