New beginning

Jaaa kanske man kan börja om på riktigt nu , nu medans allt går så bra tänkte jag :) Så saker och ting inte hinner vändas imot oss .. För de är så det har varit , massa skit hit och dit .. X som är helt dumma i huvvet och massa problem uppstår.

Nej nu får det vara bra , nu ska allt gå bra :)


Jag Längtar tills på fredag , party :P ska bli riktigt kul , jag pendlar med att dricka eller ta det lugnt .. får se vad jag bestämmer mig för , inte ja måste ta nu derekt eller hur .. :)




Älskar min Jimmy ♥


Idag tror ja inte de händer så mkt , ska till syrran en sväng och greja med pappas inbjudningar till hans fest :P Sen självklart umgås också , i morron är de hockey ska bli kul att gå dit ..eller om ja ska skita i det har inte bestämt mig om de än .. men men hehe de spörs la ;)

Jaha .. nej ska ut med vovven nu ..



SEN när det gäller mina andra hundar som ja har, spec min andra tik .. Björn tro inte att du kan bestämmaa över mig som förr när de gäller det , tycker det är dårlig stil av dig att inte ge mig några pengar som du är skyldig för att du tydligen säljer saker som ja också varit med och betalat .. Tycker att de är dårlig stil att su ska försöka värka smartare än vad du är så du gör dig själv dum , du betsämmer inte över min hund .. du har sagt att du ska ta hand om henne för att du tycker om henne och allt så , och för min skull när du vet att jag inte kan ha henne som de ser ut just nu .. Men inte lyssnar du på de örat .. utan beter dig som om du äger henne och tror att du kan göra hur du vill med henne .. ser de såhär .. varför vara osams, sköt dina saker ist för att bråa och dikutera om tomma ting .. blir så irriterad på dig ...


<--- den där , är en sån sak som har gjort mitt liv till ett helvete och som mkt väl kan göra de om och om igen .. men som sagt vissa lär sig alldrig skillnaden på rött och grönt .. '





Kommentarer
Postat av: Jessica arg?

Nu ger du dig, ju jäklar super du till !

2010-01-26 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0