Liten tjej .. heh

Jaa lyssnar på olivias nya hit , olivia var en lite tjej :P haha .. sååå gullig hon är min lilla syster dotter hon kommer bli stjärna när hon blir stor hehe .


Jaha sitter hos syster yster S .. Väntar in mamma och J . sen ska vi sätta oss och snacka om pappas fest vi ska ha för honom :P ska bli kul .. sen ska man ju kolla lite då älsklingen snart fyller 35 :) de ska ju också firas hehe .

Snart är de alla hjärtans dag också .. samma dag som jag och älsklingen firar .. 4 månader .. :) såå de måste ju firas lite extra tycker ja hehe .. vet inte vad ja ska köpa till han än , men ja har några ideér på lager thihi ..

Är fortfarande överlycklig att vi fick lägenheten .. nu blir det värkligen VI .. Våra möbler och allt sånt .. så de kanske ska köpas lite nya grejer och så .. ska bli kul .. Jag som älskar att inreda :) haha tur att vi har väldigt lika smak hehe annars blir han nog sur på mig och ja börjar ställa rätt saker och ting hehe .. men men .. thihi


Lycklig♥

Kommentarer
Postat av: caroline sebastians mamma

okej,ekonomin har börjat bli bättre för er nu eller, tänkte om ni vet när det ska börjas betalas på sofforna och telefonen, eller blir det köp av nya soffor, för isånt fall vill vi ha tillbaka dom

//kram carro

2010-01-26 @ 23:48:09
URL: http://mammacarrobarro.blogg
Postat av: linda the blogg owner

carro , ja har ingen anning om vad ni har gjort upp när de gäller soffor och nån telefon .. var inte på min tid då :) Vi har inte bestämt nått ialf om att köpa nya soffer eller nått , lever mest för dagen .. Ja att ekonomin blir bättre hoppas vi på ialf .. /kram

2010-01-28 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0