Laddad ?

Hmm jaaa jag tror de ialf ,om inte annat så blir ja nog de i morron ;)

Jaha idag var man på stan , först så lunchade jag och älsklingen sen så mötte vi upp robin och jessie :) Gick runt på stan skulle kolla rea´n och om man kanske hitta nått snyggt och ha på sig .. och självklart gjorde jag de dock så var de inte min prisklass .. hmm sååå ja funderar på saken .. annars hittar ja nått och ha hemma .. alltid nått som funkar .

Sen fick älsklingen hämta syrran för hon kom ju på att hon också måste ner till stan .. så de var en timme extra för oss där - sen så åkte vi förbi kringlar och köpte semlor och fika hos syrran ... hem och tog en powernap ..

Alkoholen som inhandlades i dag kanske vara lite för klent om man är mig :) och ja får köpa ny i morron eftersom ja var tvungen att *smaka* lite .. hehe ..

Gjorde vääärldens gosate tonfiksallad nyss .. suuuper värkligen .. hadde typ dom vanliga tillsatserna men la sedan till ädelost i sallade .. ååå fy fan va gott de blev .. vart så bra tillsammans med tonfisken ! mumma ..


jaha nej ut och röka kanske kolla på en film med grabbarna (robin) ska sova här i natt .. så han slitter köra så långt i morgon . aja ... får se va de blir , nått ialf ..


over and out ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0