Hurtful

Låten har fastnat !!!! ERIK-HASSEL-HURTFUL ...


Jaha .. jaa hur känns de .. lite väl omtumlande att se sitt X gråta och säga saker man alldrig kunde anat ... eller joo de kunde man ju så sett .. inte lätt kanske att se framåt när man fortfarande har ånget för sånt bakom .. Men ja hoppas mitt besök där i dag , var lite till nytta ialf .. Jag kan ju inte ta ett trollspö och bara trolla bort allt å vips mår han bra ellerhur ?..
Vissa tycker det är fel att jag en går dit när han vill att jag ska komma för att han måste prata av sig för att han mår dårligt .
Men ja tänker mer , jag har levt med snubben i 4 år nästan , jag kan han nästan utan och innan .. visst är det mkt han inte har sagt som kommer ut nu .. Men de är det minsta jag kan göra för han och sitta där som ett bollplank ..

---------------------

Idag har jag och älsklingen varit och road trippat ..Handlat lite smått och gott .. :)
Imorron kommer mikkisen hit och ska sova här , hon ska hjälpa moster och tvätta haah :) det är så kul att se hennes min och hur glad hon blir när hon får veta att hon får sova här .. :) gött att man gör nått rätt ialf ..

jaha .. jaa nee kanske man ska lägga sig ... eller ska man dra på en bra film kanske ?! hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0