ψHell

Jaha .. va fan blire ?

Är jag väldigt känslig i dag eller what !?


Kalla pannkakor , Mumma de !

Nu duscha göööööör länge .. satt där i duschen och bara funder ;) greatans de .. fick ut några tankar och några andra kom .. så det ska vara kanske ? .. Mycket man vill ändra på .

*nyttigare
*vårdande
*kärleksfullare ;)

ja de är väl de tre bas grejera :P Måste faktiskt äta bättre .. eller ja inte bättre men kanske mer ?! äter knappt nått ju. och när man väl gör de jaa då kanske de inte blir derekt de nyttigaste .. jag menar pasta och sånt skit är ju inte gööör bra derekt .. Vårdande ? jaa man kanske ska ta vara på hud och sånt lite mer så man känner sig frächare ! Fräch=snygg enligt mig .. sen finns de ju olika frächheter .. Kärleksfullare , jaa nu har ja ju min bebe .Men man kan ju alldrig visa för mkt kärlek ? eller kan man de . Jag dränker honom inte med love words derekt eller skriver dikter och sånt till han .. (sånt hatar jag ) så varför inte visa kanske genom gärningar och annat skit ;D och sen har man ju familj och vänner .. ni vet väl om att jag älskar er också ? ;)


Så man kanske skulle ta tag i det .. Vad har man att förlora ? :P just de ...


Jaha nej .. Mysa lite sen sängen .. i morron blire fullt hus ..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0