and down...

Jag vill ge dig all min lycka
Och kärlek
Men allt du får är lite blickar
Och stumma ord
-jag känner mig otillräcklig...

---------------------------

jag har ett depp stund för mig själv .. sjukt nog vill ja dela den med min blogg .. i dag har inte varit den bästa dagen, i dag har varit deppardagen .. dock har jag bitit mig genom den ganska bra men de syns nog utåt att de äts på insidan av mig .

Mår dårligt fast jag tycker att jag borde må helt underbart och sväva .. jag tror att my past kommer upp i huvvet , spec i dag och då blir det för mkt .. Saker ja har svårt att släppa , saker som fortfarande sitter kvar och ja reagerar som ja skulle gjort förr fast jag inte ens behöver de nu :/ Vill inte att mina små hjärnspöken ska förstöra de jag ha nu , skulle alldrig kuna förlåta mig själv för det då .. älskar J♥ så de gör ont i mig när ja märker själv hur ja beter mig , eller så tror ja att jag beter mig så fast ja kanske inte gör de ..

Jag vet inte vad jag svamlar om .. är rädd att förlora de jag har helt engkelt ..

Hoppas detta är över i morron ..

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0