Tiiiisdag:P

Luuluuluu , jajjemen ..

Snart ska vi åka upp till pappsen igen :) vart alldrig av igår att jag skicka upp gubben på taket . blir av i dag ist . förhoppningsvis :)

Sen ska vi åka och handla lite osv, sen ikväll tror ja de blir super lugnt .. men sånt vet man ju alldrig iofs .

Glömde skriva hur de gick igår på mötet !!! Snacka om att jag var skit nervös .. ja könnde ialf att jag hadde ett hjärta när jag gick in :D Ialf .. chefen bad om ursäkt och berätta massa saker dom hadde gjort fel med motagandet av mig . Han ville ha mig och att vi skulle börja om på ny kula start på torsdag, då skulle vi sätta oss ner inna och lögga sheman o allt . Jaa jag gick med på det , ja fick sagt allt jag ville säga till honom (tur att jag inte har svårt att hålla mig till sanningen ialf ) thihi (och att jag har lätt och säga vad jag tycker och tänker ) de är min specialetet ;)

Nej .. ska vara social och gosa med min gubbe och mina djur innan vi sticker :)

över and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0