Söndag

Jepp jepp ..

Igår var man på sexparty en snabbis :) Sen så åkte jag hem o käkade paj och kollade på melodifestivalen ..


Har en del att skriva om just när det gäller gårdagen men jag tror faktiskt att jag avstår men ja kan säga att de e första o sista gången jag går på en *fest* så sett utan alkohol ..

Sen så ovadsett vad ja sa igår om att R inte skulle dricka alkohol så tror ja faktiskt nästan till 100% att han drack endå . Visst han är vuxen o bestämmer själv , men just igår så skulle de förstöra så jävla mycket . SÅ jag hoppas att eftersom det var mina vänner han var med igår o dom inte gav han någon alkohol ..

Skit sam .. I dag fyller Mailn år , GATTIS och hoppas du tyckte om presenten ..

Och hoppas att ni hadde det kul igår ..


jaha i dag åker alla barnen hem , blir tyst o lugnt :D haha nejdå eller jo de blir de men känns att dom knappt hinner att vara här ju .. aja ..

Vet inte riktigt vad man ska hitta på idag . Ska ju lämna lilla A , om ja följer med o lämnar  honom så kanske man kan droppa vid mamma o pappa en sväng och ta en fika eller nått .. eller så kanske man kan ta en fika någonannanstans det ä
märks helt engkelt .


Idag är jag en bitterfitta .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0